OTT – 34:47 – Colin White (Stone, Chabot)
BUF – 40:59 – Jason Pominville (Eichel, Scandella)
BUF – 43:55 – Jeff Skinner (Ristolainen, Eichel) PPG
OTT – 59:40 – Bobby Ryan (Stone, DeMelo) EN

Craig Anderson 46/48
Carter Hutton 28/31

U Sabres se evidentně překlikli a nastavili si budíček o nějakou hodinu a půl později. Jinak si to nedovedu vysvětlit. Šavle opět měly mdlý start, který navíc podtrhly vyloučení, jenž byly opravdu na hraně, avšak rozhodčí je odpískal. Tím se Buffalo dostalo do podzimního spánku, během kterého inkasovalo tři branky.

Nejprve si Hutton nepohlídal prostor mezi betony, čehož využil Ryan Dzingel, který tudy během přesilové hry Senators protlačil kotouč za brankovou čáru. Na počátku prostřední periody pak Sabres patrně zarazil druhý smolný gól, který Šavle inkasoval. DeMelova střela sice minula vše podstatné, avšak nešťastně se odrazila od zadního mantinelu směrem k Huttonově brance, což by ještě samo o sobě nezpůsobilo katastrofu, kdyby se ovšem cestou ještě nenadzvedla o výseč branky. Ta zapříčinila, že kotouč vyskočil do vzduchu, trefil Huttona do ramene, od kterého se pak kotouč odrazil až do branky Sabres.

Další branku přidali Senators opět během přesilové hry. Oslabení Šavlí bylo v posledních čtyřech zápasech stoprocentní, když zastavilo dvanáct přesilových her soupeřů, avšak Ottawa motala celek z Buffala takřka dvě minuty v kuse, což nakonec zapříčinilo třetí puk v Huttonově sítí. Opět zcela podprůměrné hrající Ristolainen dvakrát nedokázal vyhodit kotouč z obranného pásma, což korunoval střetnutím s vlastním brankářem, kterého kontakt natolik rozhodil, že nemohl být na svém místě v čas.

Až do třetí třetiny nastoupilo konečně kvalitně hrající Buffalo. Hned v jejím úvodu se prosadilo jubilant Jason Pominville, který tečoval střelu Eichela za Anderssonova záda. Po čtyřech odehraných minutách poslední části se zdálo, že se všechno v dobré obrací. Ristolainenovu střelu během přesilové hry tečoval Jeff Skinner, který tak zaznamenal sedmou branku v sezóně. Od toho momentu ale dal hokejový pánbůh Šavlím sežrat, že začaly hrát až takhle pozdě. Šavle se snažily pálit na Andersona jak jen to šlo, avšak domácí brankář, nevědíc jak, vždy dokázal udržet kotouč před brankovou čarou. Skinner měl dvě obrovské příležitosti, avšak centimetry jej dělily od výbuchu radosti.

Nakonec to pak byl Bobby Ryan, který pečetil výhru Ottawy trefou do odkryté sítě. Sabres tak opět podcenili svého soupeře, což se v NHL prostě nevyplácí. Snad nedělní odveta dopadne o poznání lépe

3 hvězdy utkání:
* Craig Anderson