DAL – 07:07  Radek Faksa (Smith, Klinberg)
DAL – 10:27  Stephen Johns (Smith, Faksa)
DAL – 12:51  Tyler Seguin (Klinberg, Radulov) PP
BUF – 31:51  Ryan O’Reilly
DAL – 38:51  Antoine Roussel (Klinberg, Seguin)

Lehtonen 27/28     Lehner 4/7, Johnson 13/15

Kdyby se na highlightu ukázaly pasáže hry, kdy žádní branky nepadli, muselo by vás výsledné skóre hodně zaskočit. Jenže tak to bohužel je. Buffalo vstoupilo do utkání aktivním forčekující hokejem, avšak pár sekund rozhodlo o vítězi tohoto klání. Všechno to odstartovala trochu nešťastná rozehrávka Lehnera zpoza branky. Lehner vyslal prudký kotouč pouze na hokejku Roussela, jenž hned nahodil puk na branku švédského gólmana. Ten kotouč vyrazil přímo pod své nohy, kde jej za jeho záda dorazil Elie. Ano, McCabe sice mohl mít hráče před bránou pokrytého, ale těžko mu to zazlívat, jelikož jeho tým rozehrával zpoza brány, puk se nečekaně dostal k Rousselovi a zákrok Lehnera také nebyl zrovna do výstavní síně.

Osmá minuta přinesla něco dosti podobného. Smith se prodral kolem mantinelu, nahodil žabku směrem na Lehnera, jenž kotouč opět zcela nesmyslně vyrazil, s čímž žádný bek nepočítal. Naopak ve správný čas na správném místě číhal Radek Faksa, jenž doklepl kotouč za brankovou čáru. Když pak přečíslení Stars úspěšně zakončil Johns a Seguin se prosadil během přesilové hry, bylo jasné, že je zle.

Ryan O’Reilly ještě dokázal vykouzlit špetku naděje, když si sám vybojoval buly, sám získal puk a sám také vystřelil kotouč za Lehtonenova záda, jenže jediný velký zámek Dallasu skončil brankou Roussela, který šťastnou tečí překonal Johnsona, který po třetí brance vystřídal Lehnera. Když na počátku třetí třetiny nedokázalo Buffalo využít dvě přesilové hry, duel se prakticky jen dohrával. Sem tam vystrčil růžky O’Reilly, ale nic víc se nedělo. Dvě chyby a jedno přečíslení brzy rozhodlo o tom, kdo si dnes odnese dva body.

Plusy z utkání:
+ O’Reilly se rve jako lev, i když už je zápas ztracený
+ Nedostali jsme gól během vlastní přesilovky
+ Celkově hra nebyla o tom, že bychom byli 50 minut pod zámkem… naopak jsme byli často aktivnější, více jsme stříleli… jenže.
+ Falk dobře blokoval. Na konci duelu měl na kontě hned 4 bloky.
+ Nikdo se nezranil (snad!)

Mínusy z utkání:
– Co dodat… Lehner neměl den.
– Slepená obran vám prostě skvělý výkon nepodá. Když vám chybí 4 top beci, nehraje se úplně nejlépe. Scandella je čistě defenzivní bek, který tak maximálně slušně vystřelí. Je s Antipinem jediný, kdo je schopný si poradit jeden na jednoho a s McCabem jediný, kdo je schopný získat kotouč u mantinelu… jenže marodka jej nutí, aby se stal obráncem – rozehrávačem, a to Scandella vážně není a nebude… proto i dnes udělal mnoho chyb v rozehrávce.
– Přesilové hry jsou úplně v troskách. Jeden gól z dvaceti přesilovek a k tomu přes pět inkasovaných gólů během této herní disciplíny. To už si vážně žádá výměnu Assist Coache.
– Asi nemá cenu nějak více se rozepisovat…. zase to nebyl duel, kdy by nás soupeř nějak výrazně přejel, jenže těžil z našich chyb a zadarmo tak získal body… to je prostě špatně.

Sestava: