Nashville Predators vs. Buffalo Sabres 2:1

NSH – 16:25 – Ryan Ellis (Josi, Johansen) PPG
BUF – 25:20 – Samson Reinhart
NSH – 36:34 – Kevin Fiala (Smith, Ekholm)

Pekka Rinne 21/22
Carter Hutton 23/25

Šavle se ve velmi náročném rozpisu utkání postavily dalšímu veletěžkému soupeři, kterým byli Predátoři z Nashvillu. Sabres svedli s nejlepším týmem západní konference vyrovnanou partii. Je pravda, že Nashville měl více ze hry, avšak o žádný obrovský tlak se nejednalo. Jedinou větší šanci Sabres měl až po šestnácti minutách hry Evan Rodrigues, který se během přesilovky dostal do zajímavé střelecké pozice, avšak Rinneho nepropálil. První branku tak vsítili Predátoři. Ryan Ellis dostal během přesilové hry ideálně nabito a svým nekompromisním projektilem poslal kotouč do šibenice Huttonovy kece.

Celý duel byl jednou velkou defenzivní bitvou. Oba celky si daly za hlavní úkol nepouštět soupeře do nějakých velkých akcí a šancí. Prostřední perioda byla co se branek týče nejpočetnější. Padly v ní totiž poslední dvě branky zápasu. Nejprve dokázalo Buffalo vyrovnat, když si první lajna vytvořila velký tlak na Rinneho branku, kotouč se pak motal před brankovištěm, až si jej do vlastní branky poslal jeden z hráčů Predators. Za střelce byl nakonec označen Sam Reinhart. Vítězná branka utkání pak padla takřka tři a půl minuty před koncem druhé části. Kevin Fiala se nedostal k nikterak děsivě vyhlížející střele, kterou ale nešťastně tečoval Casey Nelson, což se ukázalo jako klíčové, jelikož puk propadl až za Huttonova záda.

Velkou šanci na vyrovnání měl v úvodu poslední části hry Jack Eichel, který se dostal do úniku tváří v tvář Rinnemu, avšak Roman Josi se stihl dostatečně vrátit a rozhodil Eichela natolik, že Buffalský kapitán nemohl zakončit tak, jak si přál. Do závěrečného tlaku se Sabres dostali až dvě minuty před koncem, když odvolali Huttona. Největší šanci na vyrovnání měl na hokejce Patrik Berglund, ke kterému se dostal odražený kotouč po Skinnerově střele, avšak Švédský forward nedokázal poslat kus gumy do branky. Sabres si ještě vytvořili několik střeleckých pozic, avšak Rinne stál vždy připraven na své pozici.

3 hvězdy
* Ryan Ellis
** Kevin Fiala