Jack Eichel X
Brandon Point X
Vladimír Sobotka X
Nikita Kucherov ✔

Andrey Vasilevski 29/30
Carter Hutton 39/40

Buffalu prostě sedí kombinační hokej na „vysoké úrovni“. Proto se již poněkolikáté v sezoně dokázaly Šavle výkonnostně vyrovnat Tampě. Ta měla v úvodu utkání více šancí, a to jak jinak než po individuálních chybách hráčů Sabres. Hutton měl ale svůj den a tým tak dokázal držet nad vodou. Podobně na tom však byl také Vasilevsky, kterého postupem času začali hráči Šavlí prověřovat čím dál tím více důkladněji. Obrana Sabres sehrála velmi dobré utkání, co do krytí prostoru před brankou. Jakýkoliv vyražený puk Huttona měli v moci obránci Sabres.

Buffalo se ujalo vedení ke konci první třetiny. Šavle poněkolikáté dokázaly zamknout svého soupeře v jeho obranném pásmu. Dahlin vystřelil od modré čáry a jeho ránu nešťastně tečoval McDonagh do vlastní sítě. Na startu druhé třetiny předvedl Dahlin další neuvěřitelnou parádu, když si udělal dobrý den hned z několika hráčů Tampy a milimetrovým křižným pasem nalezl Skinnera, který však nedokázal trefit odkrytou branku. Lightning vyrovnali chvíli po polovině utkání. Bogosian nedokázal zpracovat prudkou přihrávku Rodriguese v mezikruží. Johnson s Kucherovem okamžitě vyjeli na zteč. Dahlin makal zpátky co to šlo, skočil do přihrávky, ta mu však prošla mezi jazykem brusle a její špičkou a Nikita Kucherov tak z první propálil Huttona.

Duel nakonec dospěl až do prodloužení, ve kterém ohromně čaroval Carter Hutton, který několikrát zastavil brejky hokejistů v modrém. Buffalo v nastavené hře tak nebezpečné nebylo, ale právě díky Huttonovi jsme se dostali až do samostatných nájezdů. V nich už dominovaly Blesky, kteří si tak odnesly bod navíc za výhru po samostatných nájezdech.

Highlights: